15 April 2012

'Aku bersahaja, kamu yang luar biasa'



Aku tengah dengar lagu Rossa feat. Taufik Batisah ni. Aku baru bangun tidur. Aku belum mandi. Aku takut nak masuk bilik. Wait. Takutttt? Ya takut. Sebab tadi masa nak ambil towel, ada ulat atas katil. Ulat gemok. Eeeeeeeeeeeeeeeeeeee. 


Satu fakta menarik tentang aku yeee. Eh. Menarik sangat. Haha. Ehem. Aku senang menangis. Sangat senang kalau...... hang bagi ulat kat aku. Segala jenis serangga yang macam berlendir. Contohnya lintah dan pacat. Bila orang bagi benda ni, aku tau jerit dan lari dan menangis. See. Anti gila dengan benda macam ni. Euwwww =')

ulatsampah.jpg

Hoh. Hok ateh tu laaa ghupe ulat tu. Takutnya gua. Bukan takut. More to geli. Ewah ewah. Hahaha. Aku tengah tunggu bibik aku bersihkan bilik aku. Ulat tu macam banyak. Entah mana datangnya. Aku pun taktahu.    Ini kalau mak aku tau mesti dia gelak non stop. Dari dulu lagi tak ubah perangai aku ni. Makin besar makin takut dekat benda kecik ni. Hahaha =')

xoxo